In geval van ziekte: verwittig ons dan zo snel mogelijk vie e-mail. Hou er echter rekening mee dat je bij een annulatie van minder dan 48 uur je voorschot in rekening wordt gebracht.
Annuleer je minder dan 24 u op voorhand? Of kom je niet opdagen voor je afspraak? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om de volledige behandeling in rekening te brengen, ongeacht de reden (ziekte, corona, panne…).
Als je tijdig (minstens 48 uur op voorhand) annuleert, dan kan je het betaalde bedrag gebruiken voor een nieuwe afspraak. Er worden geen voorschotten terugbetaald.
Afspraken die vooraf betaald zijn worden niet terugbetaald.
We vragen je tijdig te vertrekken naar je afspraak. Bij een vertraging tot 15 minuten wordt je behandeling ingekort. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend. Als je langer dan 15 minuten te laat bent, wordt je afspraak gezien als no-show en de volledige behandeling wordt in rekening gebracht. Aangezien we een privé salon zijn die zich geheel toewijdt aan een klant, gelieve op tijd te komen en niet eerder. Dit om de privé ervaring van de vorige klant niet te verstoren.
Kom indien mogelijk alleen naar je afspraak.
In het salon kan enkel cash of met QR-code betaald worden.
Cadeaubonnen blijven één jaar geldig en kunnen enkel ingeruild worden voor behandelingen en niet voor producten. Je kunt een afspraak boeken met een cadeaubon via mail.
Heb je een voorschot betaald voor een opleiding, maar lukt het je toch niet om te komen? Dan zijn wij genoodzaakt om die voorschot in rekening te brengen. Omwille van een drukke agenda kunnen de lessen niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Ongeacht welke reden zal er geen terugbetaling van de opleiding mogelijk zijn (ook niet omwille van ziekte of overmacht).